eylulmeva1112 lina_23 bizimde bir hafta sürdü kaç tane biberon değiştim, uyurken yedirmeye felan çalıştım her şeyi denedim en son doktora götürdüm mama değiştik ve b12 takviyesi almaya başladık düzelmeye başladı şükür
ozley lina_23 biz de yaşadık. Ben uyurken besliyordum sadece öyle emiyordu. Geçiyor sonra merak etmeyin.
lina_23 ozley benimki hala devam ediyo kafayı yemek üzereyim sürekli ağlıyo susmuyo napicam bilmiyorum
senemtemur bussyy1710 kesinlikle katılıyorum .. Artık yüzüm ağrıyor uyuşuyor .. inşallah kısa sürede toparlanır yavrular