Pinar31 Merhabalar benim 2 aylık kizimlar nezle oldu doktor zaditen damla verdi günde iki kere 5 damla fakat çok uyuyor. Kullanan anneler var. Mi aramızda
Ekimannesi Pinar31 5 damla çok fazla benim de 2 aylık günde 2 defa 2 damla veriyorum bebekleri zaten uyutuyor damla
Ekimannesi Pinar31 5 damla verme canım bebeği uyuşturuyor çok gerek kalmadıkça vermiyorum vereceğim zaman da 2 damla veriyorum
Kuby Pinar31 biz alerji için kullanıyoruz ara ara . 5 damla çok fazla iki aylık bebek için. Yan etki olarak uyuşukluk uyku yapıyor ve aklınızda bulunsun uzun süreli kullanımı kesinlikle tavsiye edilmeyen bir damla. Şimdiden geçmiş olsun
Alya_sare Pinar31 ben kullanıyorm kızım 3 aylık 2.ayda verdi tıkandıgı zamn veriyorm tan etkisi uyku yapması ama benm kızıma yapmıyor
Pinar31 Alya_sare Ekimannesi bende öyle yapıyım doktoru ariyacam kafama takıldı 6 aylik bebeklere verilir yazıyor Bi de uyuyunca kafam karıştı
Bilgehan Pinar31 kilosu ne kadarda o kadar kullanılıyor. Mesela benim oğlum 9 kilo idi 9 damla veriyordum. Doktor dedi ve prospektusunde de oyle yazıyor. Bebeğiniz kaç kilo? Ay uyku konusunda bana mısın demedi. Uyumuyoooooorrrr
Ygtek Pinar31 evet bizde kullandık uyku yaptı ama 1 bucuk hafta sonra kullnma dedi doktorumuz. Gerçekten de burun tıkanıklığı gitti
Ezgiveduru Pinar31 benm kızımda grip geçirdi, geçen hafta doktorumuz günde 9 damla verdi, bebeğim 6 aylık . Her hangi bi sıkıntı yaşatmadı bzie damla