bayatkahve Kızlar geceler akşamlar dilerim. Ben kızıma(2yaş) ‘sen, ben ‘ zamirlerini kullanmayı anlatamadım. 🙈 Sizler nasıl anlattınız, öğrettiniz ? Var mı kolay yolu ☺️
Rozalinda bayatkahve ya benim oglum da karistiriyor sen ben i. Aslinda kendimi onlarin yerine koyunca zor cidden bunlarin ogrenilmesi:) 3 yas olmak uzere oglum
lidokain bayatkahve 26 aylık benim oğlum öğreniyor yavaş yavaş. Ama karıştırıyor bazen mesela benim dicek senin diyor :) bu senin araban benim pantolonum gibi şeyler söylüyorum hep