Tangrampuzzle bende aynı durumdayım doktor stres ve süt hormonundan olabilir dedi, ilaç verdi geçmezse gel dedi ilaç içiyordum ancak o anlık kesiyordu 2 saat sonra tekrar başlıyordu neyse gittim kan aldı normal değerlerin Ankara ya alerji testine git dedi henüz gitmedim. Kaşıntı gelince tüm vücut resmen tarakla kaşınırdım şimdi tek bölge oluyor ama önceki gibi değil Ama ben strese bağlıyorum birZ kendimi frenledim eskisi gibi kaşınmıyorum