Bacalı soba tipi doğalgaz taktırdık bugün açtılar fakat yanık gibi boys kokusu var ilk çalışıyor diye mi normal mi? Ve bir iki gün bir yere giderken kapatıyor musunuz napıyorsunuz acaba? 🙈 pil takılıyormuş sanırım o şekilde yaptı servis bir sıkıntı yaşayan oldu mu🙈 bir de yazın bacasına tel gibi bişi geçirin dediler müstakil evim içinde böcek vs girerse tıkanma yapar dediler