Merhaba kızlar. Ben bebeğime sütümü sağıp veriyorum ama günde 1 ya da bazen 2 kere mama veriyorum. Hipp bio combiotik kullanıyorum ama anne sütünden pek farkı yok gibi. Yani mama içince daha uzun süre tok tutar diyorlar ama anne sütünden bir farkı yok acıkma süresinde bir de hiç kilo almıyor. 4 ay 1 haftalik 6.500 gram. Doktor normalin biraz altinda dedi boyu da biraz uzun o yüzden çok cılız duruyor. Yani sütüm pek yağlı değil maalesef ve kakası da çok cıvık resmen su gibi yapıyor bazen. Acaba mamayı mi değiştirmeliyim? Hangi mama kilo aldırıyor bir öneriniz var mı?