Dilara4535 bol bol sıvı tüket su,kefir,çorba,hoşaf..baharatlı ve mercimek,fasülye gibi gaz yapan yiyeceklerden uzak dur..kafein günde 1 kere tüketebilirsin..bebek için tamam da kendin için de dikkatli beslenmen gerekiyor tuvalet problemi yaşamaman için 😊 ve kadın doğumcum süt olacak diye ne bulduysan yeme sadece sıvı tüket..süt olursa olur istediğin kadar ye olmayacaksa da olmaz demişti 😬 aldığın kilolarla kalırsın diye açık konuştu benimle 😀