aylizinannesiiii Kizlar iki üç gündür mide bulantım susama hissim çoğaldı ve aşırı baş ağrım var sürekli su içmek istiyorum şeker hastaligi filan yazıyor ama aniden mi ortaya çıkar ki bu dahiliyeye mi randevu almam lazım yaşayan var mı hiç böyle
endoplazmikretikulumiste aylizinannesiiii şeker hastalığının en basit belirtisi tuvalete girip çıktığınızda wc de tatlı aseton kokusunun kalmasıdır yani idrarda öyle bir koku olur şeker hastalarında
Sudee00 aylizinannesiiii Regl oluyorken de hamile kalanlar var kız bilmiyorum ama öyle hissettim ben sende sen bi test yap😂
aylizinannesiiii endoplazmikretikulumiste üşütmüşüm maalesef ishal kusma da eklendi balkonu yıkamıştım soğuk almışım 🥹🥹🥹
aylizinannesiiii pinkooo_02 yok canım ya üşütmüşüm kusma ishal kombini de eklendi 😂 yok bana bir tane yetti Rabbim isteyene versin 😂😂😂
SweetMom__ aylizinannesiiii çok geçmiş olsun canım dikkat et kendine biz annelerin yatma gibi luksumz hiç yoki buna yanar içim😅