mizginelif Canım kızlar, hanım kızlar, gardrops hesabı açtım aman kızlar. (Nedense halay geldi aklıma 😅) Bakmadan geçmeyin 🤭
hunilimomy mizginelif Merhaba canım annemiz 2.el satış kategorisinde sadece anne, bebek ve kadın kategorisinde satış yapabilirsiniz. Telefon aksesuarı,kitap kozmetik vb satış yasaktır. Bu nedenle gönderiniz düzenlenmiştir. Iyi satışlar 🤍
mizginelif hunilimomy Rica etsem gönderiyi bir daha düzenler misiniz. Şimdi bir daha okudum, spor ayakkabılar kadın değil erkek kategorisinde 🙏
mizginelif Sudee00 Yardımcı olmaya çalışırım tabi ki. Civarımdaki mağazaların fiyatları bir görseniz. Gözüm alıştı sanırım.
Sudee00 mizginelif Tabiki mağazalarda pahalı şuan herşey pahalı ama kaç kere kullanılırsa kullanılsın 2. Ele düşüyor fiyatta otomatik olarak düşüyor bende sürekli satış yapıyorum çünkü ordan biliyorum ☺️ Son fiyat ne olur peki?
zeynep865 mizginelif hesabınıza baktım kılıflara 100tl yazmışsınız zaten sıfır mağazada 35-40 tl ürünler :( bu fiyatla satmanız imkansız Ek olarak abiyelerin 1000 üzeri zaten sıfır fiyatları bu şekilde