Kızlar 20 günlük bebeğim iki gündür gaz sancısı var sanırım karnı çok şiş gazını çıkarıyorum emdikten hemen sonra ama yeterince çıkmıyor demek ki uykusundan ağlayarak uyanıyor sürekli karnını çekiyor kendine doğru napacagmı şaşırdım bugun eczacımın tavsiyesiyle Simplex damlaya başladm ama bi etki etmedi gaz için önerisi olan var mı o kadar ağlıyor ki şaşırdım gerçekten napacagmı ilk çocugum tecrübem de yok