Kızlar bebeğim tam 7 buck aylık ama 4 aydır geçmek bilmeyen egzamamiz var önceden sadece kolunda ve bacagndaydi şimdi yüzünde göğüs ucunda hatta bazen kabuklaniyo akyo sonra kafayı yicem mustelanın nemlendrci şampuanı ve yara geciricisini kullaniyrm birde kortizonlu bı krem suruyrm arada ama gecmiyo doktora gittk kanda deride bisy çıkmadı yama testinde yumurta çıktı günde iki kere süt sagip veriyorum ondada içinde yumurta olan hiç bisy tuketmeme rağmen gecmiyo tekrarliyo v
Napcm ben ya alerji damlasi kullanan oldmu aranzda verdi doktor daha baslamadm lütfen fikri olan yazablrmi