Hanımlar aylardır devam eden vajinal enfeksiyonum var geçmek bilmedi bir türlü neler kullandiydam fayda etmedi en son doktorum biyopsi yapalım dedi hiç yaptıran veya böyle
bir durum yaşayan var mı? Nasıl oluyor? Acı oluyor mu? Sonucu ne çıkabilir bilgisi olan var mı? Çok korkuyorum…