Kokoshbaby Merhaba hanımlar oğlum 16 aylık bayramda memeden kesmeyı planlıyorum.Sabır taşı ve dostinex hap kullanmak istiyorum .yanlız recetesız satılmadıgı ıcın hastanede yazdırmam lazım hastaneye baya uzagim.Saglık ocakları yazıyormu acaba kullananlar aydınlatabılırmı?
Aysun1981 ben ocak ayinda recetesiz direk eczaneden aldım. kullanmadım, öyle duruyor. istanbul besiktas’dayim, yakınsanız vereyim size 😂
Kokoshbaby Aysun1981🥹cok teşekkür ederim .izmirde oturuyorum .Neden kullanmadınız acaba ögrenebılırmıyım?
esengulyldrm Annemin beyin tümörü var ve haftada 2.5 doz şekinde 2 gün kullanıyor dostinex’i. Cok şaşırdım siz nedne kullanacaksınız ayrıca reçetesiz doktor önersi olmadan naısl kullanabilirisniz cok ağır bi ilaç hormon ilacı nedir amacınız ? Gercekten anlayamadım
Kokoshbaby esengulyldrm oglum 17 aylık olucak yemiyor içmiyor dewamlı meme istiyor.Geceleri ağzında memeyle duruyor .oyuncak haline getirdi beni o yüzden bırakma zamanı geldi