Merhaba
Kızım 2 yaşında sol göz alt kapağı içe dönük kirpikleri gözüne değiyor. 2 doktora götürdüm birisi dedi direk ameliyat olması gerekiyor dedi korkuttu diğer doktor gözünü aşağı doğru masaj yap büyüdükçe düzelir dedi ama çok korkuyorum artık araştırdıkça sizin bilginiz varmı bu konuda