annediyebiri Geçmiş olsun, ben işlem yaptırmadım ama bağırsaklarımdan yana çok sorunum var. Kardeşim hemşire, kolonoskopi yaptırıp baktırabilirsin dedi. Anestezi olunca zor olmuyor demişti. Her işlemin anesteziden dolayı riski var ama siz içinizi ferah tutun. Allah’ın izniyle kolayca hallolur. İşlemlerden sonra deneyiminizi paylaşır mısınız rica etsem? Ben de bu karın şişkinliğinden çok muzdaribim, belki bana da cesaret verirsiniz.