Doğdundan beri hep ağlayan sinirli inatcı bi bebeğim var dünyaları sererim önüne oynasın diye masallar okurum şarkılar söylerim abi yok memnun olmuyor bez değiştirmek üst değiştirmek zulüm oluyor artık kendinle kasıp kaykılıyor sürekli yere yere çarpıyor gerçekten norolojik bi sıkıntı olduğunu düşünmeye başladım asla gülmüyor kahkaha duyamadık cocuktan daha anca mızlanır ağlar uyumaz sadece sinir krizi geçirir inadından morarır büyüdükçe daha da inatcı oldu düzelir derken ne zaman normale dönecek bu durum artık sinir sistemim çöktü yardım eden de yok gece gündüz tek bakıyorum