Kızlar ramazan Ayı’nın başından beri niyet ettim ve orucumu tutuyorum bebeğim şu an 3 buçuk aylık Şimdiye kadar bir sorun yoktu emziriyorum ve ekstra günde iki defa bazen de üç defa mama da veriyorum ama bunu ramazan ayında değil doğduğundan beri böyle yani sanki iki gündür göğüslerimde süt azaldığını fark ediyorum acaba tutmaya devam mı etsem yoksa sıvı alımına mı dikkat etsem böyle olanlar var mı acaba