Ecebaby ben bebeğim on aylıklen başladım çalışmaya yani artık anne sütü ana değil ara öğün idi. Hem doktorumuz hem de emzirme danışmanım ile görüştüm, sabah işe gitmeden emzirdim, akşam işten geldiğim andan itibaren de emzirdim. Arada sağım yapmadım. Şu an 17 aylık ve halen böyle devam ediyoruz.