gozdegunduz uyku eğitimi sabrı bende hiç yok ya cesaretim yok o duruma😀😀 hahaha evet büyük oğlumla yatıyorum bende 🤣 küçüğüde bize dahil olmak istiyor artık kendi beşiğine koyunca uyanıyor ağlama kıyamet, geri alınca daha kolumda uyuyakalıyor😂 ben yatağa dahil edemiyorum onu henüz, abisinin ezme ihtimalinden korkuyorum ikiside çok kötü yatıyor sabaha kadar birbirlerini teperler artık😂