Mutlubeybi Artık bıktım psikolojim bozuldu deli gibi uykusu olmasına rağmen 4 saat 5 saat karı koca oglumuzu uyutmaya çalışıyoruz sallıyorum meme verıyorum yoruyorum neler neler gecede gunduz de aynı problem
Eda_erva1 Mutlubeybi benim kızımda 8 aylık bizde aynı durumdayız maalesef 🤦♀️diş çıkarıyor o yüzden huysuzlar
[silindi] Mutlubeybi benim bebeğim deliksiz uyurdu şu an uykusunda ağlıyor uyanıyor sürekli kucağımdan yatağına koyduğum an ağlıyor kucağıma alınca dalıyor tekrar gece de birlikte uyuyoruz malesef gündüz iyi ama akşam olunca bir haller oluyor
[silindi] Sebebi malesef ayrılık kaygısıymış çünkü bu ara beni gözünden ayırmıyor bu konuyu atlattığımızı sanıyordum ama artık gözünden kaybolunca göz yaşlarına boğuluyor ölmüşüm gibi yani gece de bu yüzden sorun yaşadığımızı düşünmeye başladım