Gakkoyenge Kızlar e bebeğin kendi poşetleri cidden çok kokuyor yani en azından benim öyle oldu hep sütlerim çöpe gitti koku yapmayan poşet önerisi lazım birde nasıl koku yapmadan saklarım tadı çok değişiyor aşırı acı oluyor
happybaby61 Gakkoyenge Canım ben wee baby’in süt şakalaşma poşetlerini kullanıyorum memnunum açıkçası koku felan yapmadı.
Gakkoyenge happybaby61 tadı çok değişti o kadar kötü ki zehir gibi nasıl böyle oldu anlamadım sarisakaloglu
badeismomm Gakkoyenge bende onu kullaanıyorum henüz buzluktan çözdürüp kullanmadım inşallah yapmiyordur baya süt attim
Gakkoyenge fatosarsal denemelik dün tekrar sağdım attım dolaba bakalım 95 cc sağdım deneyeyim regl zamanı sütüm azalıyor bebeğim huzursuzlanıyor depo yapmam şart anlayacağınız
Gakkoyenge badeismomm ben anlayamadım ya acaba poşetten mi yoksa sütüm mü böyle ama bi tattık gerçekten zehir gibi
badeismomm Gakkoyenge çözdürdüm tadı demir gibi içilmez yani farklı bor poşette çözdürdüm poşettenmi süt mü öyle diye poşetten olduğunu anladım yazık olsun dünya süt sağmıştım valla ffarklı marka alacağim
Gakkoyenge fatosarsal sağmadım aslında diğer göğsümden akan sütleri toplayıp 2 litre kadar süt biriktirdim hepsi çöpe gitti çünkü tadı çoookk kötüydü
Gakkoyenge badeismomm ya şaka gibiii poşetten o zaman bende hemen değiştireyim hangisini almayı düşünüyorsun canım