Noname21 2019 doğumlu çocuğu olan anneler vurma huyu var mı başkalarından bahsetmiyorum size babasına yada Yada sinirlenme tavrınız basıl oluyor basıl idare ediyorsunuz
nehirinannesi24 Noname21 tam bir doğal afet 😀 vuruyor, bağırıyor, sinir krizi geçiriyor gibi hareketler sergiliyor, ters cevaplar veriyor, söz dinleme desen hiç yok, sanki 13 yaşında bir ergen gibi ama 2019doğumluyuz😄
jap Noname21 vurma yok ama o kadar söz dinlemeyen, laftan anlamayan bi hal aldı ki aklımı oynatmak üzereyim. Bu hafta özellikle o kadar çok bağırıyorum ki anneliğimden nefret eder hale geldim. Gırtlağımı kesesim var bitsin artık diye
Gamzosgamzos Noname21 2019 Aralık doğumlu kızım vurma yok hatta kardeşi ona vuruyor veya saçını çekiyor o kıyamıyor ona bile karşılık vermeye ama aşırı üzerime düşüyor yapışık ikiz gibiyiz bugün sabah işim vardı babanesi ile dedesi gelip baktı kızlara kızım arkamdan ağlamış annemi özledim diye eve geldim sürekli sarılıp durdu hatta öğleden sonra hastane işlerim vardı yanımda goturdum 🤦 gerçekten zorlanmaya başladım herşeyini sadece benim yaptırmamı istiyor
Mrcasl-1 Noname21 İnanınki böyle şımartmakla alakası yok kendinizi suçlamayın bende aynılarını yaşıyorum.. Şu anda 4 buçuk yaşında oğlum ağustos da 5 olacak vurma sürekli bağırma ağlama asla hiç birşeyden memnun olmuyor dinlemiyor.. İstediği mutlu olabileceği şeyleri yapmaya çalışıyoruz ama o bitince başka bişey istediğinde olmaz annecim dediğimde bağıra çağıra ağlamaya vurmaya başlıyor sen kötü annesin sevmiyorum seni diyor bana ve bu beni çok yaralıyor.. Nasıl davranmam gerektiğini şaşırıyorum artık.. İstediği olmayınca evden gitmekle falan tehdit ediyor gerçekten ergen gibi..Umarım geçici zamanlardır.. İletişim yoluda bulamıyorum artık çaresizim bu konuda bir de kardeşi var ondan sonrada arttı herşey tepkileri falan.. Rabbim yardımcımız olsun..