Kızım 9 buçuk aylık bugüne kadar hiç pişik olmadı ama son 1 aydır ne yapsam geçmiyor her açmada altını yıkayıp havalandrdim Dr a götürdüm travazol hamazinc yazdı ama sürdükçe daha çok kızardı hiç geçmiyor. Molfix pure soft kullanıyorduk bezi sleepy aldım yine geçmedi yavrum sürekli kaşınıyor ne yapmam lazım sevgili anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız?