mrymkrm Kızlar bebeğimin burnuna serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum. Son 2-3 keredir yaptığımda sümükle birlikte hafif kan geliyor bir şey olur mu bundan?
Busrminel mrymkrm merhaba bizim doktorumuz aspiratörle cekmemizi asla istemedi fizyolojik serumu sıkıp ters cevirin kendisi akar dedi. Aspiratör kılcal damarları catlatıyor ve kan gelir demişti sizde dikkat edin isterseniz cok gecmiş olsun.
duruguzel mrymkrm olur zedeleniyor demek ki. Aspire yapmayın bir süre. Aşınmışsa iyileşmesine fırsat verin
fatosarsal mrymkrm Bazen kurumuş sümük olduğu için kanayabiliyor ama üst üste olduysa tahriş olmuş olabilir bir süre yapmayın ara verin
Busrminel mrymkrm biraz yüz üstü durması lazım bizimki hemen akıyordu ama asla aspiratör kullanmadım ve cok fazla sıkmıyordum iki damla bir buruna iki damla diger buruna bu sefer cok sıkıncada orta kulaga vuruyor bilginiz olsun.
-_Esra_- Kanamışsa zorlamışsınız demektir biraz yavaş çekmeyi deneyin. Birde damlayı sıktıktan sonra 5 dk bekleyin iyice yumuşasın
mrymkrm fatosarsal grip olduğu için 4 gündür sürekli çekiyorum uyuyabilsin, beslenebilsin diye. Teşekkür ederim
fatosarsal mrymkrm çok geçmiş olsun serum fizyolojikle yıkama yapmayı deneyin isterseniz. Osman gönülal da çok önermiyor aspiratör kullanımını kılcal damarlarda kanama yapıyormuş
mrymkrm fatosarsal yıkıyorum hatta Osman Gönülalın videosunu izleyip cesaret edebildim ama açılmıyor sadece yıkayınca çekmeden