asminmom Assssjjdjdjdjsj Eğer emzirme ödeneğini soruyorsanız 170 hattını arayıp gerekli bilgileri veriyorsunuz. TC kimlik no, doğum tarihi vs. sonra varsa hesabınıza yoksa PTT şubesine yatıyor.
biee23 Assssjjdjdjdjsj Ben başvurmadım ama sanırım sosyal hizmetlere gidip kimlikle başvurmanız gerekiyor. 300 lira veriyolarmış