Kızlar 2 gündür falan kızım hasta aşırı Bi balgami var atamıyor atesi de 2 saate bir çıkıyor doktor antibiyotik başladı ates dusuruculer falan verdi balgam söktürücü verdi çok sık hasta oluyor 3 ayda 3 kere bogaz enfeksiyonu oldu bağışıklığı için ne yapabilirim acaba