Kızlar merhaba 17 aylik oğlum 1 hafta önce cıvık dışkılama ve karın ağrısı şikayeti ile doktora götürdüm crpsi yuksek çıktı doktor kaka tahlili istedi o normal geldi crp için antibiyotik başladı 2 gündür her yemekten sonra afedersiniz püre şeklinde kaka yapıyor yemek biter bitmez sizin bebeklerde de yemekten sonra hemen dışkılama problemi oldumu hiç