Kalbim22 iki sene önce oldu bende bu. Emzirme, hamilelik, yeni doğum yapmış olmak falan hiçbiri yoktu. İki hafta kaşındım, kasınmaktan yara oldu vücudum. Bir anda geçti. Ne oldu da geçti anlamaya çalışıyorum. Fark ettim ki geçtiği gün adet olmuştum. Sonra araştırdım bu bazen olabiliyormuş, hatta bazı kadınlarda her adet dönemi öncesinde oluyormuş 😨
"Östrojenin azalıp progesteron seviyelerinin artmaya başladığı evrede vücut, progesteron hormonuna aşırı duyarlılık geliştirebilir. Bu da ciltte döküntü, kızarıklık, kaşıntı, egzema ve anjiyödem benzeri belirtilerin ortaya çıkmasına neden olabilir.”
Belki sizinki bu değildir ama aynı seyi yaşayan başka bir kadın varsa aydınlanmış olur 🏃🏻♀️