irem2 Merhabalar, bebeğim 7 aylık. Bir kaç gündür hapşırıyor 2 gündür hapşırma sıklığı arttı. Hasta mı olacak ? Evde ne yapabilirim önerilerinizi alabilirsem sevinirim
jap irem2 soğuk algınlığı olabilir. 4 5 diş sarımsağı ezip üzerini geçecek kadar zeytinyağı koy. Bikaç saat beklesin. Sadece yağını ayaklarının altına sür
yavrupotuncek irem2 Bahar alerjisi olabilir mi çünkü benim bahar alerjim var ve bende kaç gündür hapsurma göz kızarıklığı gözlerde sulanma falan oluyo hatta galiba bebeğimin de var doktor ilk doğduğunda çok hapsurdugu için alerji demişti şuan da zaten bahara girdiğimiz için çok tetikliyo
irem2 yavrupotuncek olabilir ya aklımdan geçmedi değil. Sürekli hastalanıyordu bir aralar korkuyorum artık yine hasta olacak diye. Herhangi bir şey kullandınız mı peki doktor aracılığı ile
arsasy yavrupotuncek benim oğlum öyle. Alerjik bebek zaten. Bahardan dolayı dediklerinizi yapıyor ne yapabilirim
yavrupotuncek irem2 yok sadece serum fizyolojik ile burnunu hergun yıkıyorum en rahatı o oluyo genizdeki bütün pislikleri aliyo benimde alerjim var ve onu yaptığım zaman bende çok rahatlıyorum şişede tavsiye ederim onu 2cc bı burundan 2 CC bı burundan bebeğinizin burnunu temizleyin alerji değilse bile çok faydası var grip nezle herhangi problem neyse çok çabuk gecirir
yavrupotuncek arsasy serum fizyolojik yapiyosaniz yeter ama ben iki gün önce ağlama krizi ile acile gittim doktor senin bebeğin alerjik bir bebek dedi ve bitane alerji damlası verdi daha almadım yarın Alicam sizde alerji için damla alabilirsiniz faydası mutlaka çok çok olur bide doktor burnunu gu içinde birden fazla kez yıkamaya çalış dedi ne kadar yikarsak o kadar temizlenip rahat uyuyorlarmis