Tatlican Neler yapıyorsunuz hanımlar .Oruc tutanlar sahurda ne yesem derdi varmı sizde .Bizde hic yok çünkü hergece ayni yiyoruz kahvaltılık kaynamis yumurta 1 muz
Laden Tatlican evin içinde ayağımı burkup düştüm yürüyemiyorum. Hastaneye bile gidemiyorum o kadar yürüyemiyorum. Bu yorumu okuyan bacılarım ne iyi gelir bilen varsa yazsın lütfen🥹
Birprenscik Tatlican kuzenimle annem bende kalmıştı dün gece kuzenimle hazırladım normalde aşağıda kayinvalidemgilde yapıyoruz
Tombikdonerartikcokpahali 😂😂 valla biz de pek farklı birşey yemiyoruz eşim genelde 1 bardak süt ve 3 hurma yiyip yatıyor 😂 ben de ne bulursam işte
Tatlican Tombikdonerartikcokpahali En guzeli ya .Kardesim hergece ne yapsam diye dusunuyor borek filan yapiyor.Aman aksami düşün sahuru düşün 🤣🤣Esim gece borek pogaca filan yemez ben rahatim🤣
Meri-Mel Tombikdonerartikcokpahali Bunu çok söylüyorlar emziriyorum yoksa ben de aynin yapardım çok mantıklı
Tatlican Laden Ayy cok gecmis olsun allah sifa versin canm.bertik filan olunca sogan ve zeytin dovup aciyan yere koy sitrec flmle sar ama biraz agri yapar.Sen mutlaka bakit canm dr a
Laden lceLady buz koyduk krem falan sürdük. Kaç kez burktum ayağımı ama bu çok farklı oldu ya aşırı acıyor ayağımı yere koyamıyorum resmen. Hastaneye gidelim diyorlar da adım atamıyorum ki nasıl gideyim
Laden Tatlican sağolasın canım hastaneyede gidemem adım atamıyorum çünkü hiç. Destekle falanda atamıyorum tövbe yarabbim yatalak oldum resmen
Meri-Mel Tatlican Bizde de aynı menü oluyor , ekstra olarak ben bir de mendil böreği kızartıyorum hafif yağda 😌
lceLady Laden ambulans cagırın onlar indirir sizi Bence gidin derim su an sıcak ne oldugunu anlayamazsınız
lceLady Laden Kas gevsetici varsa evde sürün Yada eczaneden alın Kırık yoktur olsa duramazsınız yeriniz de zaten muhtemelen çok çok zedelenme olur ki inş yoktur onada krem kas gevsetici verirler
Minel-inannesi Laden sifa olsun inşallah ☺️ sarin ayaginiza yuksekte tutun. Hastaneye gitmeyi ihmal etmeyin, bi röntgen cektirin.
Dondurmalikahve Laden Kız saçmalama belki de çatladı incindi olsun ne diyecekler. Sende ben gibisin ben de öyleyim aslında ne işin var diye düşünürlerse diye düşünürüm 🤣
lceLady Laden Evet kırık sanmıyorum Eşimle oglumda oldu oradan biliyorum bende Şu an acile gitseniz sizi bekletmezler sırada direk ayağa rontgen cekilir