Merhaba arkadaşlar kızım doğduğundan beri emzirme mücadelesi veriyorum. İlk 37 gün göğsümü emmedi silikonla emzirdim silikonu bıraktırdım 4 ay atak dönemi tekrar bırakma çabaları oldu izin vermedim bir şekilde atlattık ama süreç sürekli böyle oldu şu an 10 aylık gece sadece emmek istiyor gündüz ise aklı oyun oynamakta olduğu için emzirmene kadar canımı çıkarıyor ne yapacağımı bilmiyorum. Emerken bir yudum içip çığlık atıp itiyor ve dans etmeye benle oyun oynamaya çalışıyor. Sizce sütten mi kessem ya da be yapsam düzelir mi?