nilsuk ilosunannesi_ yemediği zamanlar ben de sizin gibiydim aklım kalıyordu çok üzülüyordum sanki hep böyle yemeyecek içmeyecek gibi geliyordu ama gerçekten zamanla alışıyorlar.. sağlıklı olsunlar iştahlı olsunlar 🙏🏼