Merhaba hanımlar , 1hafta sonra 40 ım çıkacak. Korunma yöntemi olarak 3 seçenek sundu hemşire.
Eşinin korunması, spiral , üç aylık iğne . Karar vermem gerekiyor. Ama ne yapacağımı bilmiyorum. İğne adeti geciktiriyormuş . Spiral desen eşim yanaşmıyor. Doğal korunma da riskli. Bebeğim daha küçücük hamile kalmak istemiyorum. Bir akıl verin tecrübesi olan biri varsa 😏