Merhaba,
Bizde 5 günlükken başladı, 5.aydayız sorun gittikçe büyüyor. Göz kanalı tıkalı çocuk doktoru gecer dedi bekledik 3 ay kadar. Sonra gözcüye götürdüğümde artık tıkanmıştı ve iltihap akıyordu. 2 ay boyunca damla ve antibiyotik kullandım yine geçmedi daha doğrusu yineleme yapıyor. Sonra başka bir profa gittik. Hiçbir ilaç vermedi masajını gösterdi. Günde ⅘ kez yapıyoruz kanal boşalıyor. 1 yaşına kadar düzelmezse ufak bir operasyon olacakmış