bisenakillisinzaten 2 aylık kızım emdigini kusuyor. Çok sık emzirsem de aynı. Geç emzirsemde aynı. Bu soruna nasıl çözüm bulabilirim
Kingsinem bisenakillisinzaten oğlumda çok sık kusardı reflü yatağında yatırdım bu sebeple. Doktorunuza danışın belki bir önerisi olur. Genelde kendiliğinden 6-7 aylarda geçiyor.
Ogretmenannex bisenakillisinzaten emzirdikten 15 20 dakika yatırmayın , reflü yatağı ya da kendi yatağı nın başını yükseltin . Sizde abır cubur yemeyin sizin yedikleriniz de etkiler
Elifkurt3636 Reflüsü olabılır benim bebeğimde öyleydi halende öyle 1 yaşına geldi alerjisi de vardı onada dikkat etmek gerekiyor
bisenakillisinzaten Kingsinem bende reflü yatagi kullanıyorum. Teşekkür ederim inşallah en kısa zamanda geçer