ffatmasmsk Merhabalar hanımlar, Bestlak damla kullanıyorum oğlum doğduğundan beri. İlk şişemde damlalar sarı renkte idi, eczaneden almıştım. Bitince internetten söyledim bu sefer gelen de şeffaf renk damla. Olması gereken hangisi acaba?