Normalde böyle değildi sakin bi bebekti taa ki 9. aya kadar 4 tane dişi var sürekli kucak istiyo uyutmakta zorluk çekiyorum yere bıraktığım an sürünerek yanıma geliyo ağlıyo al beni diye bu ay atak haftası var mı bilmiyorum böyle olan varmı kızlar bi yardım edin çok yoruldum ya