nurkaradirek Anneler selamlar oğlum bayrama 6 aylık oluyor ama içime sinen bayramlık bulamadım siz neler aldınız Fotoğraf atın da bilgilenelim🤭😌
Ayseey nurkaradirek merhaba arkadaşım oğlu için kot ceket ve pantolon almış icinede beyaz kazak giydirecek çok tatlı duruyodu fikir olsun ☺️
3boysmom_ nurkaradirek ikilerim var 20 aylık ve 2 buçuk aylıkta 3. Bebeğim daha var üçünede takım aldım gömlek ve pantolon sheinden orda çok güzel şeyler var bakabilirsin🥰
mervemir- nurkaradirek benim oğlum 6 aylıkken ilk bayramıydı, ben kot keten karışımı Bi salopet almıştım içine beyaz badiyle çok tatlı olmuştu, çok küçük olduğu için gömlek vs olmuyor bence, sweat lerde çok gündelik kalıyor
oglumubeklerken nurkaradirek o aylarda salopet tarzı kıyafetler kurtarıcı oluyor canım o tarz birseyler bakabilirsin. Öyle gömlek pantolon takım tarzında giydirince üstü başı açılıyor çocuğun görüntü olarak bile hoş durmuyor bence. 27 aylık erkek anasi tecrübelerime dayanarak söylüyorum 😅
nurkaradirek mervemir- hoşuma giden bi kaç salopet oldu ama onların da bedeni yoktu ya da tamamen tükenmişti
derya0692 Trendyolda feriatölye saticisinda çok kaliteli salopetler var hem 9 ayda hem 1 yasta aldım çok memnun kaldım.
papatya_17 nurkaradirek merhaba benim oğlum da bayram günü tam 6 aylık oluyor ben de bişey bulamadım içime sinen ama lc Waikiki den beyaz bı sweat aldım pantolon da aldık Jean ama büyük geldi onu iade edip DeFacto dan küçük beden olanı alacagiz zaten üzerinde en fazla 2 3 saat durur daha sonra rahat biseyler giydiririm
nurkaradirek papatya_17 bende bakıyorum bizde 6 aylık oluyoruz bayramda ama işte hiç heh bu olmalı dediğim bulamadım ya😃