Biri 4 biri 22 aylik oğlum hicmi hiç istemiyor kardesini iki oynatıyor sa 3 dövüyor arkami dönemiyorum evimizde öyle kavga gürültü yok eşim sessiz sakin biri zaten sadece son zamanlar ben patlama yaşıyorum artık sabrım kalmadı hersey ama hersey için vurabiliyor her an vuruyor güzellikle anlatıyorum konuşuyorum ama yok olmuyor ceza veriyorum yok oda olmuyor artık sesim yükselmeye başladı aslinda çok akıllı çok Yufka yürekli Bi çocuk ama konu kardeşi olunca hırsını alamıyor 1 2 vurmaylada kalmıyor geçen dudağı patladi bacakları yara icin bir yudum su bile içmeye gitsem hemen Bi olay az önce oğlumu yikiyorum kızımda oturdu sandalyede öyle kalk aldi telefonu çocuğu ıslattı ben köpuklerken oda ıslandı diye kalkti ayağı kaydı sırtlama düştü o an öyle bir sınır geldiki sıktım kendimi avazimin çıktığı kadar bağırmak istedim
Nerede yanlış yaptım yada ben iyi anne olamadım her gün kendimce işte şöyle yapicam böyle yapicam diyorum ama bütün günüm yapma vurma dur demekle geçiyor
Eşin demeyin o zaten sabahın 6 sandalyede Bi gidiyor ise 9 da geliyor o geliyor 1 saate çocuklar uyuyor çok bunaldım artık benim de birseyler yapmaya hiç hakkım yok mu ya nasıl Bi çözüm bulurum bu kavgalarına bilemdim es iş temizlik okul yetişemiyorum galiba artik