1.5 aylık bebeğim meme emdikten bir süre sonra ağlamaya başlıyor memeyi tutmuyor. İlk haftalar sütüm çok az geldiği için mama vermek zorunda kamlımıştım.yine günde 3 yada 4 defa biberonla mama veriyorum i. Mamayı bıraksın sadece meme emsin istiyorum ama ağlama krizine giriyor hatta bazen memeyi görmesi bile ağlamasına neden oluyor böyle bir durum yaşayan var mı acaba ? Gece uyandığında meme emiyor bu arada gün içindede emiyor