Zengo Kizlar kizim 47 gunluk agizdan gazi zor cikariyoruz surekli pat pat bisey olurmu agliyor bide ne yapsak cikartiriz.15 dak surmesi normalmi
nehirinannesi24 Zengo benimki dik tutup sırtını sıvazlayınca çıkarıyor, dik emzirdiğimde daha kolay çıkıyor gazı bide , öyle emzirmeyi dene
syse Çok normal gerekli damlaları kullanıyorsanız ve zaman geçtikçe o süre kısalıyor 6 aydan sonra gaz çıkartmana bile gerek yok yüz üstü yatması çok faydalı olur ayrıca umarım sağlıkla büyür
Annelikdeneyimim- Bıktık şu gazdan yeminle benimkide 47 günlük aynı gazdan sancılanıyor damlada fayda etmedi