Kızlar 5 ay 10 günlük bebeğim var. Baştan beri annesütü ve mama şeklinde ilerliyoruz fakat yaklaşık 3 gündür ne mamayı ne beni istiyor hele ki mamayı teklif ettiğimde ağzını açmıyor bir türlü. Biberonumuz avent mamamız sma Optipro. Biberondan mı mamadan mı ? Acaba mamayı mı sevmiyor artık ya fikriniz var mı bu konuda:(