Pnr-- K2C2 benim bebeğimde aynısını yapıyor bende kafama takıyorum 12 aylık benimkide ama boşuna takıyoruz galiba
K2C2 durununannitoskosu biraz önce komiğine giden bişey oldu hem güldü hem de kollarını salladı yürüyordu evin içinde normal mi acaba aklıma takıldı
Bbcrrr Normal bana da öyle gelmişti doktoruma sordum her çocuk yapar dedi 🥲 kelebek gibi çırpınıyor, heyecanlanıyor öyle mutlu olurken öyle demek ki onların sevinç göstergeleri böyle, çığlık atar, kahkaha atar, çırpınır.. valla çok takıyordum, takma kuzum
K2C2 Pnr-- öyle maalesef benim takma sebebim başka sağlık ocağındaki bi doktor hamileyken doktor kontrolünde kullandığım ilaç işe ilgili otizm riskini art otorite demişti daha sonra başka doktorlara gittim öyle değilmiş ama işte aklına takılıyor insanın