AselminosunAnnesi TeomaninAnnesi yediklerinze dikkat edin gaz yapar çocuk huysuz olur en sağlıklısı anne sütü
Enu TeomaninAnnesi benim kızım da ana kucağında asla durmaz. Ama kucağımda da ağlamaz bazen mızmızlanır. Ben şöyle düşünüyorum biz ailemizden uzaktayız kimse yok safece ben ve bebeğim. Eşim tüm gün işte çünkü. O nedenle bebeğim benle rahatlıyor diye düşünüyorum. Yemeği bile tek elle yapıyorum😅 hep kucağımda çünkü
TeomaninAnnesi AselminosunAnnesi inanin gaz yapacak hic birsey yemiyorum. Zayıfladım iyice. Oglum 55gunluk. Hep bir huysuzluk var üzerinde. Ana kucagina koyuyorum bi bakinsin yatsin yok koydugum gibi alıyorum hemen. Kucakta bile miz mız. Aglarken ayaklrini karnina cekmiyor. Gaz olacagini sanmiyorum. Aklima baska bisey gelmedi. Acaba boyle bisey var mıdır diye düşündün
Sevensevilen TeomaninAnnesi malesef gazını çıkarıyor gazı yok zannediyoruz ama gazları oluyor.bebeğimn karın ultrasonunu görünce şok olmuştum. Gaz doluydu. Süt ve sütlü tatlı tüketiyor musunuz ? Tüketiyorsanız sıfırlayın. Protein ağırlıklı beslenin
TeomaninAnnesi Sevensevilen peynir bile yudum yiyorum herseye dikkat ediyorum. Dedigim gibi hep bir huysuzluk mız mızlanma. Sonrada kendime kızıyorum. Dünyaya alışmaya çalışan küçük bir çocuk adam aslında o. Ama arkadaslarimin cocuklarini görünce de sıkıntı bende ben yapamıyorum galiba diyorum. Emzirir ana kucagini koyarlar 2 saat oyle yatar orda cocuk gıkını çıkarmaz🥲
Deletedmom_115 TeomaninAnnesi 38 günlük kızıma herseyi yaptık geçmedi düzelmedi, çözümü eski demir beşik almakta bulduk. 😂 yazma ile bağlıyoruz deliksiz uyuyor sabaha kadar çıtı çıkmıyor 🤣
TeomaninAnnesi Enu biz daha 56 günlük oldugumuz icin kucagimda tutarken tek el ile is yapmak zor oluyor benim icin. Biz daha dunyaya alışma evresindeyiz galiba🫠
Enu TeomaninAnnesi benimki de 66 günlük😅 doğduğundan beri kucağımda iş yapıyorum mecbur🤷🏻♀️ evet dünyaya alışma evrelerindeler ben de kucağımdayken her şeyi gösteriyorum😅 bugün evi süpürdük mesela. Önce korktu ama sonra alıştı bütün evi süpürdük