Dünden beri oglum sarimsi yesil mukuslu kaka yapiyor 1.5 aylik doktora gittik burnu tikali onun icin oluyor dedi . Sadece anne süt aliyor . Bu arada bu sikayetimizden beri günde 5 kez kaka yapan oglum 1 kez yapiyor hatta bugün daha hic yapamadi . Tecrübesi olan varmi ayni seyleri yasamis olan . Doktor dogru teshis mi koydu bilemiyorum ..