Annesininvebabasininaskimira Kızımı kucağıma alıp tam emzircekken birden ağlıyor zor tutturuyorum emicede inliyor bi kaç dakika sonra bırakıp tekrar ağlıyor gaz sancısı mi meme reddimi anlayamadim (3+13)günlük
Seval Annesininvebabasininaskimira benimde bu aralar aynı öyle of artık daha az emmeye başladı acaba istemiyor mu meme reddi mi oluyor anlamadım! Hem emzirip hem mama veriyorum bu arada
Mervclk Annesininvebabasininaskimira gazdir büyük ihtimalle benimki de çok yapar kıvranır ememez gazını çıkarıp devam ediyorum tekrar
Zeynopd Annesininvebabasininaskimira 2 ay 12 günlük kızımda yapıyor aynısını bazen. Omzuma yatırıp gazını cıkarmaya çalışıyorum. İşe yaramıyosa sakinleşmesi için alt pijamasını çıkarıyorum. Oyle olunca sakşnleşiyo biraz. Hatta giydirmeden emziriyorum üzerine battanıye örtüp. Ya da yatarak emzirmeyi deniyorum. Daha rahat oluyo gaz varken
Aselimmm Gaz sancısı olabilir canım benim bebeğimde öyleydi doktor baya etkili bir gaz ilacı verdi şimdi gayet güzel emiyor
Aselimmm Annesininvebabasininaskimira yapma ilaç canım yazıyor eczanede karışım yapıyorlar 5 gün süreyle tekrar yaptırıyorsun ama çoK faydasını gördük
Ppmmm Gaz sancısı vardır canım benim oğlum da şu an öyle meme reddi olsa memeyi hiç almaz gazını çıkarıp tekrar ver alacaktır 👍
Aselimmm Ekininannesi ismi yok canım doktorum yapma ilaç verdi rapora yazdı ilacın içeriğini eczanede onları karışım yaparak elde ettiler ilacı ama aşırı etkili benim bebeğim ondan sonra rahatladı her kullandığımda Allah razı olsun diyorum o kadar yani
AselMeva 2 ay 3 günlük kızım özellikle akşam 6 dan 7 den sonra aynı oluyor biraz emip ağlıyor bırakıp muhtemelen gaz çünkü meme reddi olsa gündüzde yapar zaten bizim kaka yapmama problemimiz var bizde mama + günde 2 kez mama gidiyoruz