Kızlar 7 ay oldu doğum yapalı ama son 2 3 haftadır dikişlerim ağrıyor geçen hafta doktora gittim bişey yok dedi bugün yine iğne batar gibi ağrılarım oluyor neden olabilir ya da yaşayan var mı böyle bir ağrı birde şişlik var dikişlerimde doktor birşey demedi normal dedi