asldrkk bizde möllers kullanıyoruz, iştahı için işe yarar mı bilmiyorum fakat gelişimi için 18aydan sonra balık yağı takviyesi kullanılıyor. Genelde 3-4 yaş sonrası yazıyor vitaminlerin hatta ilaçların üzerinde bile. Yine de doktorlar öneriyorlar. Tavsiyem doktorunuza güvenin, bizlerden çok daha fazla bilgiye ve deneyime sahipler 🥰