Kızlar 5 günlük bebeğim var ve sürekli uyuyor. Sarılık mı oldu acaba diye korkuyorum açıkçası. Dün acile gittik sarılığı sınırda bi sıkıntı yok dedi. Güzel de emiyor aslında saat başı emziriyorum. Gün içinde uyanık kalma süresi en fazla 1 saattir. Normal mü bilmiyorum. Büyük kızım hiç uyumazdı ne gece ne gündüz. Bu böyle uyuyunca korktum açıkçası