Annelerim Kızım 25 günlük gaz sancısı oluyor karnı taş kesiliyor. Doktor ilk doğduğunda d viraminiyle bigaiga damla vermişti oda gaz damlasıymıs . Kendisine tekrar yazdım sab simplex kullan dedi günde 2 farklı gaz damlasından kullanıyorum . Yinede bebeğim gazını zor cıkarıyor karnı taş oluyor napmam lazım lütfen bişey deyin